ענבר דפוס משי בע"מ

מי צריך כובעים רקומים ושאר מוצרי פרסום?

הדפסה על חולצות

למה צריך כובעים רקומים? לא צריך להיות מומחה גדול לשיווק בשביל להבין את היתרונות של המוצרים הפרסומיים, ובפרט מוצרי טקסטיל מודפסים, כפי שאנו מציעים בענבר דפוס משי. כולנו מבינים שעסקים מתנהלים בשוק תחרותי וכל עסק צריך לבלוט, אך גם להבדיל את עצמו מעסקים אחרים. את יסודות השיווק לא נלמד אתכם, וגם לא נציע לכם אסטרטגיות שיווקיות, אנו מאמינים שאתם יותר טובים בזה מאיתנו. אבל במסגרת פעולות השיווק השונות, תמיד יש צורך בגימיקים שיווקיים אשר יכולים להיות כל דבר, החל מהדפסה על פאף ועד מכני שוק מודפסים.

 

מה הופך מוצר לגימיק פרסומי?

ישנם 3 כללים עיקריים שאנו מאמינים כי הם חיוניים על מנת לקרוא למוצר גימיק פרסומי.

  1. המוצר חייב להיות להיט - עבר הזמן שבו הפרסום מסתכם בפליירים חסרי שימוש; היום אנו רוצים להעניק ללקוחות גימיקים שיש להם שימוש אמתי ומעניקים ערך מוסף. כך המותג יישאר בתודעת הלקוח, אחרת הוא הולך ישירות לפח. קו לדוגמה את אחד המוצרים הפופולריים - הדפסה על פאף. למי שלא יודע, הכוונה היא לבנדנת הישרדות, אותה הבנדנה שהפכה לכל כל פופולרית. זוהי דוגמה מעולה, לקוחים מוצר מצליח וממתגים אותו - אתם מעניקים ללקוחות מתנה פרסומית שהיא בעצם דבר שהם מעוניינים בו.
  2. התאמה בין המוצר לבין העסק - לא תמיד זה אפשרי, אך במקרים רבים המוצר יכול להתאים לאופי העסק או לשרת את המסר הפרסומי. לדוגמה חברה המוכרת קפה תוכל להעניק ספלים מודפסים עם לוגו הקפה; מכון כושר או סטודיו לריקוד יכול להציע למנויים החדשים מכנסי שוק מודפסים…
  3. מיתוג אישי - מה שהופך סתם מוצר לגימיק פרסומי ממשי הוא המיתוג האישי. המשמעות של זה היא שאתם יכולים להזמין אצלנו כל סוג של הדפסה שתרצו על מנת לקדם את העסק, את המוצר, את האג׳נדה…

 

קחו למשל מכנסי שוק מודפסים, אלו הם מכנסיים אופנתיות ומבוקשות מאוד - כלומר זהו מוצר שעונה על הקריטריון הראשון. למכנסי שוק מודפסים ישנו אופי ספורטיבי, לכן אם סטודיו לריקוד מזמין אותו עבור הצוות ישנה התאמה בין המוצר לבין העסק. והדבר האחרון הוא להוסיף אם שם הסטודיו וקיבלתם מיתוג אישי. אותו הדבר אפשר לעשות עם כובעים רקומים או הדפסה על פאף.

לקבלת הצעת מחיר, השאר פרטיך ונחזור אליך בהקדם: